Et historisk blik på Air Freight industri

I de tidlige år af luftfart, folk konstant udkig praktiske anvendelser af fly. Folk blev overrasket med de maskiner, der aktiverede mænd til at flyve, men spørgsmålet om hvad de skal gøre med dem plaget alles sind. Anvendelsesmuligheder for fly kunne selvfølgelig ikke være begrænset til underholdning, fordi der ville være spild af det enorme potentiale af teknologi på en temmelig overfladisk industri. Air freight industrien begyndte i November 1910 med rejsen af en bolt af silke fra Dayton til Columbus, Ohio.

Den skæbnesvangre tur fødsel gav til luftfragt industri, som vi kender det i dag. Efter denne begivenhed skred alt bare til nye højder for air freight industri. En af pionererne inden for godssektoren luft er American Railway Express. Navnet på selskabet påpeger, at det faktum, at før fremkomsten af luft godssektoren, last var normalt transporteres med tog.

Luftfragt industri muliggjort en masse bekvemmeligheder. Det første var der spørgsmålet om hastighed. Luftfragt drønede op leverancer mellem virksomheder. Det betyder, at air freight industri gjorde det muligt for virksomheder at erhverve forskellige merchandise, når de havde brug for det. Dette også sparet en masse penge på opbevaring. Før fremkomsten af air freight industri, virksomheder nødt til at holde så meget lager som muligt. Dette hjalp dem med at opfylde ordrer i tide. På grund af indførelsen af luftfragt, kunne virksomheder kun flyve i enhver merchandise.

I løbet af 1920 ‘ erne voksede forsendelse af lasten via luft mere populære. 14. November 1926, blev National Air Transport Company født. Denne virksomhed leveret den første luftfragt i USA i September 1, 1927. Mange flere virksomheder blev grundlagt som initiativtagere til air freight industri. Da industrien var stadig relativt unge, gøre disse selskaber ikke meget overskud.

Air freight industri fik en langsom start på grund af det faktum, at de havde hård konkurrence kommer fra passager luftfartsselskaber. Mange etablerede passager luftfartsselskaber imod oprettelsen af en fragt air freight industri hovedsagelig fordi de frygtede det ville destabilisere luft industri.

En anden grund hvorfor air freight industrien ikke vokse som mennesker håbet var, at de fleste virksomheder var ude af stand til at opretholde de enorme tab i forbindelse med start en air freight operation. Mens nogle mennesker forsøgt at afhjælpe dette ved at kombinere luftfragt med luft passagertransport, de kun lykkedes at bremse industrien.

Revolutionen i godssektoren luft kom om, hvornår en mand ved navn Fred Smith bemærket, at den almindelige praksis med at kombinere luftfragt med passager fragt var meget ineffektiv. Han foreslog, at air last har forskellige fly mønstre fra passagerflyvninger. Han var en succes i at indsamle midler hovedsagelig på grund af sit forslag til en garanteret næste dag levering service. Og så var det at i April 1973, Federal Express begyndte operationer. Selvfølgelig, var de første år af business hårdt. Men efter tre års flyvende gods, selskabet var begyndt at vise overskud.

Af 1980 ‘ erne var Federal express en husstand navn. Det går bare til at vise dig, hvor langt en virkelig god idé kan tage dig. I dag, luft freight industri er højkonjunkturerne og virksomheder gøre millioner af dollars i overskud. Det er langt fra den måde, at air freight virksomheder tabt penge i fortiden.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *